Podještědská výstava psů - Liberec 12. 9. 2009

 

místo:        Liberec

rozhodčí:    Josef Němec

 

TŘÍDA:       otevřená

 

POSUDEK:

2,5 roku starý  pes, s výraznou hlavou, pevná horní linie, velmi dobře se prezentuje v postoji i v pohybu, srst odpovídá standartu

 

ZNÁMKA:     Výborný 2

 

Na tohle vystavování nezapomenu. Vystavovala jsem Sabryho a hned po něm i Nikyho.  Ten den byla pěkná zima. Než jsem šla do kruhu se Sabrym, připravila jsem si Nikyho, dala jsem mu výstavní vodítko a řekla tátovi, ať se postaví ke vchodu do kruhu, že si po vystavení Sabryho akorát vyměním psy. Dopadlo to tak, že když jsem šla se Sabrym z kruhu, zjistila jsem, že táta není tam, kde měl být a ani ho nikde nevidím. Tak jsem musela poprosit rozhodčího, aby chvilku počkal, než najdu psa. Prohledala jsem téměř celý výstavní areál v Lidových sadech - tátovo vysvětlení bylo, že Nikyho šel jen vyvenčit. Příště si toho psa raději uvážu u vchodu k tyčce ohraňičující kruh.

 

 

>>fotky<<